معرفی Copilot ویژگی جدید ویندوز

معرفی Copilot ویژگی جدید ویندوز

بله، در واقع Copilot یکی از ویژگی‌های جدید معرفی شده در بروزرسانی اخیر ویندوز است. Copilot یک افزونه همکار هوشمند برنامه نویسی است که توسط شرکت GitHub توسعه داده شده است و توسط OpenAI پشتیبانی می‌شود.

Copilot با استفاده از هوش مصنوعی و یادگیری عمیق، قادر به تولید کد و پیشنهادات برای برنامه نویسان است. با استفاده از Copilot، می‌توانید در حین تایپ کد، پیشنهادات و تکمیل‌ کننده‌های خودکار را براساس ساختار کد موجود در پروژه خود دریافت کنید.

Copilot تا چه حد توانایی تولید کد دارد

Copilot توانایی تولید کدهای مختلفی را دارد، از جمله توابع، کلاس‌ها، بلوک‌های شرطی و حلقه‌های تکرار. این افزونه می‌تواند با توجه به کدهای موجود در پروژه و سبک برنامه‌نویسی شما، پیشنهاداتی برای تکمیل و بهبود کدها ارائه کند.

Copilot از طریق یک پلاگین در محیط برنامه نویسی Visual Studio Code قابل استفاده است و با اتصال به حساب GitHub شما، به داده‌های موجود در مخزن‌های GitHub دسترسی دارد تا بهترین پیشنهادها و نمونه‌های کد را به شما ارائه دهد.

مهم بودن Copilot این است که می‌تواند برنامه نویسان را در فرآیند توسعه نرم‌افزار بهبود بخشد و زمان و تلاش مورد نیاز برای نوشتن کد را کاهش دهد. با ارائه پیشنهادات کد، Copilot می‌تواند در تسریع فرآیند توسعه و کاهش خطاهای تایپی کمک کند.

 

آیا Copilot می‌تواند در تمام زبان‌های برنامه‌نویسی مورد استفاده قرار بگیرد؟

Copilot در حال حاضر بیشترین پشتیبانی را برای زبان برنامه‌نویسی Python دارد. این یعنی Copilot برای تولید کد و ارائه پیشنهادات بیشتر در زمینه Python بهترین عملکرد را دارد.

هرچند Copilot نیز در زبان‌های برنامه‌نویسی دیگری مانند JavaScript، TypeScript، Ruby، Go، PHP و برخی زبان‌های دیگر نیز قابل استفاده است، اما در این زبان‌ها قدرت و دقت کارکرد Copilot کمتر است و ممکن است پیشنهادات و تکمیل‌کننده‌های آن در این زبان‌ها نسبت به Python کمتر باشد.

استفاده از Copilot در زبان‌های برنامه‌نویسی دیگر ممکن است هنوز در مراحل آزمایشی باشد و بهبود و توسعه بیشتری نیاز داشته باشد. با گذر زمان، احتمالاً Copilot قابلیت‌های بیشتری را در زبان‌های مختلف برنامه‌نویسی پشتیبانی خواهد کرد.

برای دانلود فایل واردشوید
ورود ثبت نام
برچسب ها : ، ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.